10 Ekim 2017 Salı

HALİT EDİP ÖZCAN, Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı "TPAO" veya "TP" Genel Müdürlüğü


HALİT EDİP ÖZCAN
O, HER ŞEYDEN ÖNCE HAKİKİ BİR TPAO'LU VE SAMİMİ BİR “İYİLİK” ADAMI
Beyoğlu’nda bir pasaja girdim. Sahafları gezecektim. O pasajda bir tane sahaf olduğunu söylediler. Gittim. Karanlık içinde bir dükkân. İçeride bir mum ve ufak bir pilli bir ışıldak yanıyordu. Merhaba dedim, içeri girdim. “ Hayırdır, elektrikler de kesik galiba.” Mum ve ışıldağın gerisindeki belli-belirsiz bir yüz cevap verdi; “ Elektrik saatini değiştirmemi istediler, nesi vardı eskisinin? Ben de kabul etmedim …(sanırım mali gücü yoktu.) Benimle uğraşıyorlar.” 
Karanlık içinde birkaç dakika eskilerden konuştuktan sonra, birden “ Yoksa siz Ergün HİÇYILMAZ mısınız? “ diye sordum. “ Evet “ dedi… Aman Allah’ım; evimde birkaç kitabı bulunan bu adam böyle mi olmalıydı? Bu kadar sene birçok kalıcı iş yapan birinin bu son hali, bu mu olmalıydı? 
Bugün ona yarın size gelecekti bu aymazlık, sahip çıkmamazlık ve en önemlisi saygı duyulmamazlık.. İçime dert oldu. Eve geldim ve bu satırları yazmaya başladım. Bu kadar dernek ve cemiyet var iken Ergün Beye sahip çıkan olmamıştı.. Belki de gururundan, kimseye de bir şey söylememiş bir şey talep etmemiş, bu günlere ve bu hale gelmişti.
Bir kaç gazeteciye ve cemiyet-kuruma bu konuda yazı yazdım. İnşallah cevabını bulur.



"Benim, sizin gibi adam sokakta çok. Ama güzide kuruluş TPAO bir tane.," Halit Edip ÖZCAN,

Kutluyor ve teşekkür ediyorum. 
Bakın şu önemli, hangi meslekten olursanız olun -olalım, benim, sizin gibi adam sokakta çok. Ama güzide kuruluş TPAO bir tane. 
Bizler şanslıyız. 
Ben böyle düşünüyorum.

Saygılarımızla,
Halit Edip Özcan | halitedipozcan@gmail.com


Not: Bu e-posta, https://tpao-arastirmamerkezi5.blogspot.com.tr adresindeki  
İletişim Formu gadget'ı yoluyla gönderildi, 15 Eylül 2017 - Cuma, Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder